1 Ekim 2018 Pazartesi

Hep Yek 2 Full izle – Titrettin Beni Titrettin Filmi 2017





Hep Yek 2 Full izle  – Titrettin Beni Titrettin Filmi 2017

Yerli Film
6.0/10

Yapım:2017
Yönetmen:Orçun Benli
Oyuncular:Tuna Orhan , Gökhan Yıkılkan , Ali Çatalbaş , İnan Ulaş Torun
Konusu

Sarılı Titrettin Beni Titrettin



Sevilen film Hep Yek in devam filmi bir önceki yapımda da yaptığım gibi önce eleştirilerden başlamak istiyorum. Yerden yere vuranlara lafım sözüm. Hem komedi hem mafya filmi nezaket mi bekliyordunuz ? Mafya filmlerindeki kötü adamlar nasıl konuşurlar ?


Oyuncu karakterleri serseri olan bir filmde küfür olması gayet doğal değil mi ? Amerika’da bu tarz filmler çekildiğinde dublajda lanet olsun diye çeviriyorlar ama kişi orada lanet olsun falan demiyor yani. Filmin birincisine nazaran bir tık daha iyi olduğunu düşünüyorum. Eleştiren arkadaşlar var sonuçta Türk komedi filmi bir yabancı sinema ile kıyaslamayın derim.
Filmde gayet güldüm kahkahalar attım. Küfürlü sahneler var elbette ama küfür yok beklentisi ile de filmi izlemiyorsunuzdur diye tahmin ediyorum. Kurgusu, oyuncu zenginliği çok iyi, değişik tiplemeler yeni yüzler filme değişik bir mizah zenginliği katmış baştan sona hareketli geçiyor ve filmden sıkılmıyorsun gülmek eğlenmek istiyorsanız kesinlikle izlemelisiniz.
Not : Çoğu Türk komedi filmlerinden daha çok güleceğiniz eğlenmek için birebir olan bir yapım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder